مصاحبه مودریچ درباره جام جهانی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


نمی توانم تا شروع رسمی بازیها صبر کنم ...


    به گزارش گل، لوکا مودریچ به هواداران تیم ملی کروواسی اطمینان داده است که برای بازی اول تیمش در جام جهانی در برابر برزیل کاملاً آماده است. لوکا مودریچ خلاق و ایوان راکیتیچ دو بازیکن محوری در خط هافبک کروواسی نیکو کواچ هستند که  پیش از شروع تمرینات استراحت بیشتری نسبت به بقیه بازیکنان این تیم داشتند. لوکا که در این فصل توانست در کنار رئال مادرید فاتح کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا شود، اطمنان داده است که آمادگی مناسبی برای شروع بازیها دارد.

    مودریچ در همین رابطه به خبرنگاران گفت: "من احساس خوبی دارم، من در سلامتی به سر می برم و این اهمیت دارد که تمریناتم را به خوبی انجام داده ام. من بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان چند روزی استراحت کردم و این شانس را داشتم که ذهنم را بر روی تیم ملی متمرکز کنم، من آماده هستم، مشتاق هستم و نمی توانم تا شروع رسمی بازیها صبر کنم."

    مودریچ در ادامه افزود: "به صورت انفرادی، ما یک گام بزرگ رو به جلو برداشته ایم و میخواهیم ببینیم که در این تورنمنت تیم تا کجا پیشروی خواهد کرد، ما در یورو 2012 بسیار خوب بازی کردیم، فقط کمی دچار بدشانسی شدیم. بعد از آن در مرحله مقدماتی جام جهانی مشکلات زیادی داشتیم، ولی من فکر می کنم که در این جام جهانی ما می توانیم بسیار بهتر باشیم و به اولین هدف خودمان که صعود از گروه است دست پیدا کنیم."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:, ] [ 11:33 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 244
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11244
بازدید ماه : 39826
بازدید کل : 404669
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1